Hacımüftüoğlu: “Lekelenmeme hakkını haberin merkezinde tutmalıyız”

TİMBİR Yüksek İstişare Heyeti Başkanı, MGK Eski Genel Sekreteri Seyfullah Hacımüftüoğlu, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada medyanın sorumluluğuna dikkat çekerek, “Karşımızdaki insanların lekelenmeme hakkını mutlaka birinci sıraya koymalıyız” dedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu