Çorum Belediyesi filosunu güçlendirdi!

Çorum Belediyesi, yaklaşık 83 milyon liralık yatırımla satın alınan ve hibe yoluyla envantere kazandırılan 13 yeni araç ve iş makinesini düzenlenen törenle hizmete aldı. Yeni araçlar belediyenin temizlik, altyapı ve yol çalışmalarında kullanılacak.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu