Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü’nden sıcak hava uyarısı
Elazığ İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu, mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcaklıkların özellikle çocuklar, yaşlılar, kronik hastalar ve açık alanda çalışanlar için ciddi sağlık riskleri oluşturduğunu belirterek vatandaşları güneş çarpmasına karşı uyardı.